پرسشنامه آنلاین تغذیه ای
نوتری پرس دارای دارای پرسسشنامه های آنلاین تغذیه ای می باشد که پس از تکمیل پرسشنامه آنالیز آن ها به صورت آنلاین و آنی انجام می شود. این پرسشنامه ها شامل دو پرسشنامه FFQ آنلاین، پرسشنامه یادآمد غذایی آنلاین، پرسشنامه فعالیت فیزیکی (IPAQ) آنلاین و پرسشنامه عمومی تغذیه ای آنلاین است.
چرا از FFQ آنلاین نوتری پرس استفاده کنیم؟
- استفاده از دو FFQ اعتباری سنجی شده همراه با رفرنس ( FFQ با 147 آیتم و FFQ با 86 آیتم غذایی)
- تکمیل آنلاین FFQ بدون مراجعه و مصاحبه با بیمار از طریق لینک اختصاصی شما
- آنالیز آنلاین و آنی پرسشنامه به وزن مواد غذایی، کالری، درشت مغذی ها و ریز مغذی ها
- ثبت آنالیز انجام شده در پنل شما و هنچنین نمایش آنالیز برای بیمار
- دریافت خروجی اکسل از آنالیز ها
- استفاده از نرم افزار NUTRITION IV برای آنالیز مواد مغذی
- قرار گرفتن لینک اختصاصی شما در انتهای پرسشنامه
- پخش پادکست توضیحات در ابتدای پرسشنامه
- استفاده کامل از پنل از طریق تلفن همراه
- ارسال پرسشنامه در شبکههای اجتماعی
- صرفه جویی در هزینه و زمان
- شما پس از ثبت نام، لینک اختصاصی پرسشنامه خود را دریافت می کنید و با ارسال آن به بیماران، اطلاعات غذایی آن ها را ثبت می کنید.
چرا از یاد آمد آنلاین نوتری پرس استفاده کنیم؟
- تکمیل آنلاین یادآمد غذایی بدون مراجعه و مصاحبه با بیمار از طریق لینک اختصاصی شما
- پیگیری مراجعه کننده ها به کلینیک تغذیه ای شما در مورد پیروی از رژیم غذایی آن ها
- ثبت غذاهای خورده شده براساس وعده های اصلی و میان وعده ها در پنل اختصاصی شما
- آنالیز آنلاین و آنی یادآمد به کالری، درشت مغذی ها و ریز مغذی ها
- ثبت آنالیز انجام شده در پنل شما و هنچنین نمایش آنالیز برای بیمار
- دریافت خروجی اکسل از آنالیز ها
- استفاده از مواد غذایی مرسوم ایرانی
- ثبت جزئیات تهیه ی غذاها
- قرار گرفتن لینک اختصاصی شما در انتهای پرسشنامه
- پخش پادکست توضیحات در ابتدای پرسشنامه
- استفاده از نرم افزار NUTRITION IV برای آنالیز مواد مغذی
- استفاده کامل از پنل از طریق تلفن همراه
- ارسال پرسشنامه در شبکههای اجتماعی
- صرفه جویی در هزینه و زمان
- شما پس از ثبت نام، لینک اختصاصی پرسشنامه خود را دریافت می کنید و با ارسال آن به بیماران، اطلاعات غذایی آن ها را ثبت می کنید.
- چه لینک اختصاصی می توانید در انتهای پرسشنامه قرار دهید؟
- بسیاری از متخصصین تغذیه دارای صفحات اینستاگرام هستند. شما می توانبد لینک صفحه اینستاگرام خود را در انتهای پرسشنامه قرار دهید. افراد با کلیک روی آن وارد صفحه اینستاگرام شما می شوند و از صفحه اینستاگرام شما استفاده می کنند.
چرا از پرسشنامه فعالیت فیزیکی آنلاین نوتری پرس استفاده کنیم؟
- آنالیز و ثبت آنلاین و آنی پرسشنامه( MET انواع فعالیت، شدت فعالیت فیزیکی)
- نمایش شدت فعالیت فیزیکی (کم، متوسط، زیاد) برای کاریر
- ثبت پاسخ ها ها در پنل پژوهشگر
- دریافت خروجی اکسل از آنالیز ها
- استفاده از رفرنس های معتبر برای آنالیز
- قرار گرفتن لینک اختصاصی شما در انتهای پرسشنامه
- استفاده کامل از پنل از طریق تلفن همراه
- ارسال پرسشنامه در شبکههای اجتماعی
- صرفه جویی در هزینه و زمان
- شما پس از ثبت نام، لینک اختصاصی پرسشنامه خود را دریافت می کنید و با ارسال آن به بیماران، اطلاعات غذایی آن ها را ثبت می کنید.
پرسشنامه کلی (تبلیغاتی) تغذیه چیست و چه کمکی می کند؟
امروزه بهترین نوع تبلیغ در جهان، تبلیغات تعاملی با مشتریان است. تبلیغات تعاملی شیوه ای از تبلیغات است که در آن مخاطب درگیر تبلیغ می شود، یعنی برخلاف تبلیغات سنتی، فقط آن را مشاهده نمی کند. بنابراین تیم نوتری پرس با توجه به حضور متخصصین MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) برآن شد تبلیغات تعاملی در حوزه تغذیه را از طریق یک پرسشنامه کوتاه ایجاد کند. هدف اصلی این پرسشنامه ایجاد حس نیاز به متخصص تغذیه با توجه به وضعیت فرد است. این پرسشنامه بررسی وضعیت وزن فرد، تخمین اضافه وزن یا کمبود وزن و تخمین دریافت کالری و درشت مغذی ها را انجام می دهد. همچنین شما می توانید به این پرسشنامه لینک اینستاگرام، آدرس مطب و کدهای تخفیف برای کسانی که این پرسشنامه را تکمیل کردند قرار دهید.
اما چطور می تواند از پرسشنامه کلی (تبلیغاتی) استفاده کرد؟
این پرسشنامه یک ابزار مناسب برای تبلیغات تعاملی است. لینک این پرسشنامه به گونه ای است که شما میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی، کانال ها و پیچ ها قرار دهید. افراد پس از تکمیل این پرسشنامه از وضعیت وزنی خود، میزان دریافت کالری و درشت مغذی های خود اطلاع پیدا می کنند.
شما می توانید برای دریافت برنامه غذایی مخصوص، برای رسیدن به یک تناسب اندام مناسب به آدرس اینترنتی ما مراجعه فرمایید. (کلیک کنید).
پس در حال حاضر شما فرد را از وضعیت اضافه وزن و یا کمبود وزن و در کل عدم تناسب اندام خود مطلع کردید، حس نیاز برای مراجعه به کلینیک تغذیه را ایجاد کردید و در نهایت این فرد را به سمت کلینیک خود یا پیج اینستاگرام خود ترغیب کردید. بنابراین شما بهترین نوع تبلیغ را بکار گرفتید.
این پرسشنامه برای تخمین دریافت کالری و درشت مغذی ها است که برای توسط تیم نوتری پرس طراحی شده است اما پرسشنامه ی مناسبی برای کارهای تحقیقاتی نیست.