مشاوره در کسب و کار
ما برای ارتقای کسب و کار شما دو رویکرد لحاظ کردیم: یادآمد آنلاین و پرسشنامه کلی تغذیه
یادآمد آنلاین چه کمکی به شما می کند؟
یادآمد آنلاین هم برای مشاوره در مطب و هم برای مشاوره آنلاین در بستر فضای مجازی کاربرد دارد. مهمترین قسمت کار رژیم درمانی پیگیری بیمار برای رعایت رژیم غذایی است. رعایت رژیم غذایی توسط مراجعه کنندگان و نتیجه گرفتن بیمار از رژیم غذایی ما بهترین تبلیغ برای ما است. وقتی متخصصین تغذیه وضعیت پیروی از رژیم غذایی بیماران خود را در زمان بین دو مراجعه به مطب پیگیری می کنند این باعث ایجاد حس توجه در بیمار می شود که هم باعث می شود رژیم غذایی خود را رعایت کند و به نتیجه مطلوب رسد و هم سعی می کند زمان های مراجعه به مطب برای تغییر رژیم غذایی خود را به تاخیر نیندازد که این مورد هم برای سلامتی بیمار و هم برای افزایش توان مالی مطب بسیار موثر است. همچنین در زمان مراجعه بیمار وضعیت دریافت بیمار کاملا مشخص است و رژیم درمانگر با استفاده از این اطلاعات، رژیم غذایی بیمار را تنظیم می کند. این موارد هم برای رژیم درمانی در مطب و هم برای رژیم درمانی در فضای مجازی کاربرد بسیار دارد.
پرسشنامه کلی تغذیه چیست و چه کمکی می کند؟
امروزه بهترین نوع تبلیغ در جهان، تبلیغات تعاملی با مشتریان است. تبلیغات تعاملی شیوه ای از تبلیغات است که در آن مخاطب درگیر تبلیغ می شود، یعنی برخلاف تبلیغات سنتی، فقط آن را مشاهده نمی کند. بنابراین تیم نوتری پرس با توجه به حضور متخصصین MBA (مدیریت ارشد کسب و کار) برآن شد تبلیغات تعاملی در حوزه تغذیه را از طریق یک پرسشنامه کوتاه ایجاد کند. هدف اصلی این پرسشنامه ایجاد حس نیاز به متخصص تغذیه با توجه به وضعیت فرد است. این پرسشنامه بررسی وضعیت وزن فرد، تخمین اضافه وزن یا کمبود وزن و تخمین دریافت کالری و درشت مغذی ها را انجام می دهد. همچنین شما می توانید به این پرسشنامه لینک اینستاگرام، آدرس مطب و کدهای تخفیف برای کسانی که این پرسشنامه را تکمیل کردند قرار دهید.
اما چطور می تواند از این پرسشنامه استفاده کرد؟
این پرسشنامه یک ابزار مناسب برای تبلیغات تعاملی است. لینک این پرسشنامه به گونه ای است که شما میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی، کانال ها و پیچ ها قرار دهید. افراد پس از تکمیل این پرسشنامه از وضعیت وزنی خود، میزان دریافت کالری و درشت مغذی های خود اطلاع پیدا می کنند و توصیه های کلی تغذیه ای را دریافت می کنند اما در نهایت به فرد گفته می شود شما برای تناسب اندام خود و کاهش وزن یا افزایش وزن خود نیاز است از یک برنامه غذایی مناسب و ویژه خود پیروی کنید که برای دریافت برنامه غذایی مناسب برای تناسب اندام خود می توانید به آدرس ایسنتاگرام ما یا کلینیک ما به آدرس … مراجعه کنید.پس در حال حاضر شما فرد را از وضعیت اضافه وزن و یا کمبود وزن و در کل عدم تناسب اندام خود مطلع کردید، حس نیاز برای مراجعه به کلینیک تغذیه را ایجاد کردید و در نهایت این فرد را به سمت کلینیک خود یا پیج اینستاگرام خود ترغیب کردید. بنابراین شما بهترین نوع تبلیغ را بکار گرفتید.
این پرسشنامه برای تخمین دریافت کالری و درشت مغذی ها است که برای توسط تیم نوتری پرس طراحی شده است اما پرسشنامه ی مناسبی برای کارهای تحقیقاتی نیست.